Reklamacje
Wszelkie roszczenia i skargi można składać za pośrednictwem E-Mail do Quality Austria.
Poinformuj nas, który język ma być używany do późniejszej komunikacji z Tobą.
Rozpatrując roszczenia / skargi, Quality Austria zapewnia, że osoby wyznaczone do tego są niezależne.
Roszczenia / skargi podlegają najściślejszej poufności ze strony Quality Austria i nie mają żadnego dyskryminującego wpływu na wnoszącego roszczenie / skarżącego. Skarżący pozostają anonimowi dla klienta, jeśli skarżący tego zażąda.
Szczegóły dotyczące FSC: skarżący jest również informowany, że ma możliwość złożenia skargi do ASI oraz, w ostatnim kroku, do FSC, jeśli nie zgadza się z decyzją podjętą w sprawie skargi.
Nasze regulacje dotyczące zastrzeżeń i skarg można znaleźć tutaj.
Wszelkie roszczenia i skargi prosimy przesyłać pocztą elektroniczną na reklamationen@qualityaustria.com.