Reklamacje

Wszelkie roszczenia i skargi można składać za pośrednictwem E-Mail do Quality Austria.
Poinformuj nas, który język ma być używany do późniejszej komunikacji z Tobą.
Rozpatrując roszczenia / skargi, Quality Austria zapewnia, że osoby wyznaczone do tego są niezależne.
Roszczenia / skargi podlegają najściślejszej poufności ze strony Quality Austria i nie mają żadnego dyskryminującego wpływu na wnoszącego roszczenie / skarżącego. Skarżący pozostają anonimowi dla klienta, jeśli skarżący tego zażąda.
Szczegóły dotyczące FSC: skarżący jest również informowany, że ma możliwość złożenia skargi do ASI oraz, w ostatnim kroku, do FSC, jeśli nie zgadza się z decyzją podjętą w sprawie skargi.

Nasze regulacje dotyczące zastrzeżeń i skarg można znaleźć tutaj.

Niemiecki
Allfällige Reklamationen können via E-Mail direkt an uns gerichtet werden. Bitte geben Sie uns bekannt, in welcher Sprache in Folge kommuniziert werden soll. Bei der Abwicklung von Einsprüchen als auch Beschwerden wird seitens Quality Austria sichergestellt, dass die dazu beauftragten Personen unabhängig sind. Beschwerden als auch Einsprüche unterliegen der strengsten Vertraulichkeit seitens der Quality Austria und wirken sich auch in keiner Weise diskriminierend auf den*die Beschwerde- als auch Einspruchsführer*in aus. Beschwerdeführer*innen sind gegenüber dem Kunden bzw. der Kundin anonym zu halten, wenn dies von dem*der Beschwerdeführer*in gewünscht wird. Besonderheit FSC betreffend: wir weisen darauf hin, dass der*die Beschwerdeführer*in die Möglichkeit hat, sich in weiterer Folge mit der Beschwerde an ASI und als letzten Schritt an FSC zu wenden, falls er*sie seine*ihre Beschwerde nicht zufriedenstellend behandelt sieht. Hier gelangen Sie zur qualityaustria Regelung für Einsprüche und Beschwerden.
Polski
Wszelkie roszczenia ew. skargi mogą być bezpośrednio kierowane do nas poprzez e-mail. Prosimy w związku z powyższym o udzielenie nam informacji w jakim języku powinniśmy z Państwem prowadzić dalszą korespondencję. Quality Austria zapewnia niezależność osób rozpatrujących roszczenia i skargi. Quality Austria zapewnia, że zarówno roszczenia jak i skargi traktowane są jako informacje poufne i nie wpływają w żadnym stopniu dyskryminująco wobec roszczeniodawcy jak również wobec skarżącego. Skarżący lub skarżąca pozostaje w stosunku do klienta osobą anonimową, o ile będzie sobie tego życzyła. W szczególności dotyczy FSC: zwracamy uwagę, iż skarżący lub skarżąca w przypadku niezadowalającego załatwienia skargi ma możliwość bezpośredniego zwrócenia się z powyższą sprawą do ASI lub FSC.

Wszelkie roszczenia i skargi prosimy przesyłać pocztą elektroniczną na reklamationen@qualityaustria.com.

Nasze portfolio produktów

Która grupa produktów Cię interesuje?

Zintegrowany System Zarządzania

Organizacje coraz częściej stawiają na integrację.

Dowiedz się więcej

Środowisko i Energia

Promowanie ciągłej poprawy efektywności środowiskowej.

Dowiedz się więcej

Bezpieczeństwo i higiena pracy

Bezpieczeństwo i higiena pracy wzmacnia organizacje.

Dowiedz się więcej

Budownictwo i konstrukcje

Zarządzanie jakością jest absolutną koniecznością w branży budowlanej.

Dowiedz się więcej

Administracja publiczna

Strategiczny czynnik sukcesu administracji publicznej.

Dowiedz się więcej

Bezpieczeństwo żywności

Globalne rynki i złożone produkty wymagają bezpieczeństwa przy pomocy standardów.

Dowiedz się więcej

Zdrowie, usługi socjalne i turystyka zdrowotna

Dynamiczny sektor zdrowia potrzebuje działających systemów.

Dowiedz się więcej

Ryzyko, bezpieczeństwo i zgodność

Przewidywanie zbiegu okoliczności dzięki systematycznemu podejściu.

Dowiedz się więcej

Wyroby medyczne

Wysoki stopień innowacyjności wymaga kreatywnych strategii wdrożeniowych.

Dowiedz się więcej

Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)

Odpowiedzialność społeczna jako sprawa globalna.

Dowiedz się więcej

Doskonałość (EFQM)

Dostarczanie wyjątkowych rezultatów w perspektywie długoterminowej.

Dowiedz się więcej

Produkty szyte na miarę dla wybranych branż

Wsparcie ze strony niestandardowych systemów zarządzania.

Dowiedz się więcej

Aktualności i wydarzenia

Zawsze aktualne

28. lut 2022

Napaść zbrojna Rosji na Ukrainę, która wymaga potępienia – nasz głos solidarności z Ukrainą

25. lut 2022

Auditor ISO – jak zostać dobrym auditorem wewnętrznym?

Akademia qualityaustria POLSKA - Auditor Zintegrowanego Systemu Zarządzania

Dowiedz się więcej
24. lut 2022

Co to jest certyfikat FSC® CoC?

Forest Stewardship Council® Chain of Custody (FSC® CoC)

Dowiedz się więcej
23. lut 2022

ISO 45001 – co to jest i co musisz wiedzieć?

System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy

Dowiedz się więcej
28. sty 2022

Jak zacząć przygodę z systemami zarządzania?

Seria darmowych poradników

Dowiedz się więcej
27. sty 2022

IATF 16949:2016 Przegląd najważniejszych zmian

Seria darmowych poradników

Dowiedz się więcej
27. sty 2022

ISO 50001 System Zarządzania Energią w prostych słowach

Seria darmowych poradników

Dowiedz się więcej
27. sty 2022

ISO 45001 System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy

Seria darmowych poradników

Dowiedz się więcej
27. sty 2022

Poradnik FSC® CoC Certyfikat w 6 krokach

Seria darmowych poradników

Dowiedz się więcej
27. sty 2022

ISO 14001:2015 Zmiany – wszystko co warto wiedzieć

Seria darmowych poradników

Dowiedz się więcej
27. sty 2022

ISO 9001:2015 Rewizja normy w prostych słowach

Seria darmowych poradników

Dowiedz się więcej

Potrzebujesz więcej informacji?

Chętnie Ci pomożemy!

Napisz do nas!

+48 32 226 60 07

Logowanie

Zaloguj się

Masz już konto / Profil Klienta?

Jeśli już robiłeś/aś u nas zakupy, prosimy wpisz swoje dane poniżej. Jeśli jesteś nowym Klientem, kliknij, aby się zarejestrować.

Nie pamiętasz hasła?

Stworzyć konto?