Reklamacje
Wszelkie roszczenia i skargi można składać za pośrednictwem E-Mail do Quality Austria.
Poinformuj nas, który język ma być używany do późniejszej komunikacji z Tobą.
Rozpatrując roszczenia / skargi, Quality Austria zapewnia, że osoby wyznaczone do tego są niezależne.
Roszczenia / skargi podlegają najściślejszej poufności ze strony Quality Austria i nie mają żadnego dyskryminującego wpływu na wnoszącego roszczenie / skarżącego. Skarżący pozostają anonimowi dla klienta, jeśli skarżący tego zażąda.
Nasze regulacje dotyczące zastrzeżeń i skarg można znaleźć tutaj.
Roszczenia i skargi prosimy przesyłać pocztą elektroniczną na reklamationen@qualityaustria.com.
Roszczenie i skargi w zakresie FSC® CoC prosimy przesyłać pocztą elektroniczną na office@qualityaustria.com.pl
Therefore, please provide us with information in which language we should continue our correspondence with you. Quality Austria ensures the independence of persons handling claims and complaints. Quality Austria ensures that both claims and complaints are treated as confidential information and do not discriminate in any way against the claimant or the complainant. The complainant remains anonymous to the client, if he or she wishes to do so.
Our disclaimer and complaint regulations can be found here
Wszelkie zgłoszenia można przesyłać na adres e-mail: office@qualityaustria.com.pl.
Szczegółowe informacje na temat procedury rozpatrywania skarg i reklamacji dostępne są w dedykowanym dokumencie link.
W przypadku braku satysfakcjonującego rozwiązania skargi, istnieje możliwość jej skierowania do Accreditation Services International (ASI), a w ostatecznym przypadku – do organizacji FSC®.
All applications can be sent to the following e-mail address: office@qualityaustria.com.pl.
Detailed information on the complaint handling procedure is available in a dedicated document link.
If the complaint is not satisfactorily resolved, it may be referred to Accreditation Services International (ASI) or, ultimately, to FSC ®.



