Reklamacje - Quality Austria Polska

Reklamacje

Wszelkie roszczenia i skargi można składać za pośrednictwem E-Mail do Quality Austria.
Poinformuj nas, który język ma być używany do późniejszej komunikacji z Tobą.
Rozpatrując roszczenia / skargi, Quality Austria zapewnia, że osoby wyznaczone do tego są niezależne.
Roszczenia / skargi podlegają najściślejszej poufności ze strony Quality Austria i nie mają żadnego dyskryminującego wpływu na wnoszącego roszczenie / skarżącego. Skarżący pozostają anonimowi dla klienta, jeśli skarżący tego zażąda.

Nasze regulacje dotyczące zastrzeżeń i skarg można znaleźć tutaj.

Roszczenia i skargi prosimy przesyłać pocztą elektroniczną na reklamationen@qualityaustria.com.

Roszczenie i skargi w zakresie FSC® CoC prosimy przesyłać pocztą elektroniczną na office@qualityaustria.com.pl

Beschwerden - Deutsch
Allfällige Reklamationen können via E-Mail direkt an uns gerichtet werden. Bitte geben Sie uns bekannt, in welcher Sprache in Folge kommuniziert werden soll. Bei der Abwicklung von Einsprüchen als auch Beschwerden wird seitens Quality Austria sichergestellt, dass die dazu beauftragten Personen unabhängig sind. Beschwerden als auch Einsprüche unterliegen der strengsten Vertraulichkeit seitens der Quality Austria und wirken sich auch in keiner Weise diskriminierend auf den*die Beschwerde- als auch Einspruchsführer*in aus. Beschwerdeführer*innen sind gegenüber dem Kunden bzw. der Kundin anonym zu halten, wenn dies von dem*der Beschwerdeführer*in gewünscht wird. Besonderheit FSC betreffend: wir weisen darauf hin, dass der*die Beschwerdeführer*in die Möglichkeit hat, sich in weiterer Folge mit der Beschwerde an ASI und als letzten Schritt an FSC zu wenden, falls er*sie seine*ihre Beschwerde nicht zufriedenstellend behandelt sieht. Hier gelangen Sie zur qualityaustria Regelung für Einsprüche und Beschwerden.
Complaints - English
All applications can be sent to the following e-mail address: e-mail.
Therefore, please provide us with information in which language we should continue our correspondence with you. Quality Austria ensures the independence of persons handling claims and complaints. Quality Austria ensures that both claims and complaints are treated as confidential information and do not discriminate in any way against the claimant or the complainant. The complainant remains anonymous to the client, if he or she wishes to do so.
Our disclaimer and complaint regulations can be found here
Reklamacje w zakresie FSC® CoC
Quality Austria-Polska, jako akredytowana jednostka certyfikująca w zakresie FSC® CoC (ASI-ACC-108), zapewnia możliwość składania skarg i reklamacji dotyczących procesu certyfikacji.
Wszelkie zgłoszenia można przesyłać na adres e-mail: office@qualityaustria.com.pl.
Szczegółowe informacje na temat procedury rozpatrywania skarg i reklamacji dostępne są w dedykowanym dokumencie link.
W przypadku braku satysfakcjonującego rozwiązania skargi, istnieje możliwość jej skierowania do Accreditation Services International (ASI), a w ostatecznym przypadku – do organizacji FSC®.
Complaints in the scope of FSC® CoC
Quality Austria-Polska, as an accreditation body in the scope of FSC® CoC (ASI-ACC-108), provides the possibility to submit complaints and complaints regarding the certification process.
All applications can be sent to the following e-mail address: office@qualityaustria.com.pl.
Detailed information on the complaint handling procedure is available in a dedicated document link.
If the complaint is not satisfactorily resolved, it may be referred to Accreditation Services International (ASI) or, ultimately, to FSC ®.

Nasze portfolio produktów

Która grupa produktów Cię interesuje?

Zintegrowany System Zarządzania

Organizacje coraz częściej stawiają na integrację.

Dowiedz się więcej

Środowisko i Energia

Promowanie ciągłej poprawy efektywności środowiskowej.

Dowiedz się więcej

Bezpieczeństwo i higiena pracy

Bezpieczeństwo i higiena pracy wzmacnia organizacje.

Dowiedz się więcej

Budownictwo i konstrukcje

Zarządzanie jakością jest absolutną koniecznością w branży budowlanej.

Dowiedz się więcej

Administracja publiczna

Strategiczny czynnik sukcesu administracji publicznej.

Dowiedz się więcej

Bezpieczeństwo żywności

Globalne rynki i złożone produkty wymagają bezpieczeństwa przy pomocy standardów.

Dowiedz się więcej

Zdrowie, usługi socjalne i turystyka zdrowotna

Dynamiczny sektor zdrowia potrzebuje działających systemów.

Dowiedz się więcej

Ryzyko, bezpieczeństwo i zgodność

Przewidywanie zbiegu okoliczności dzięki systematycznemu podejściu.

Dowiedz się więcej

Wyroby medyczne

Wysoki stopień innowacyjności wymaga kreatywnych strategii wdrożeniowych.

Dowiedz się więcej

Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)

Odpowiedzialność społeczna jako sprawa globalna.

Dowiedz się więcej

Doskonałość (EFQM)

Dostarczanie wyjątkowych rezultatów w perspektywie długoterminowej.

Dowiedz się więcej

Produkty szyte na miarę dla wybranych branż

Wsparcie ze strony niestandardowych systemów zarządzania.

Dowiedz się więcej

Aktualności i wydarzenia

Zawsze aktualne

14. paź 2025

W jaki sposób wykorzystać certyfikację FSC® do wypełnienia obowiązków wynikających z EUDR?

Stop wylesianiu i degradacji lasów – z pomocą przychodzi certyfikacja FSC®

Dowiedz się więcej
06. paź 2025

Auditor ISO – jak zostać dobrym auditorem wewnętrznym?

Akademia qualityaustria POLSKA - Auditor Zintegrowanego Systemu Zarządzania

Dowiedz się więcej
01. paź 2025

Certyfikacja wyrobów z drewna – PEFC

Lasy – najcenniejszy ekosystem naszej planety

Dowiedz się więcej
23. wrz 2025

Certyfikacja branży drzewnej

Czym różni się FSC®CoC, PEFC CoC i ISO 38200, a w czym są podobne?

Dowiedz się więcej
27. sie 2025

ISO 9001:2026 – najważniejsze zmiany w normie jakości

Stan na sierpień 2025

Dowiedz się więcej
13. sie 2025

Ile kosztuje certyfikat FSC® CoC?

Sprawdź koszt certyfikacji FSC® CoC

Dowiedz się więcej
16. lip 2025

Audit czy audyt – czyli spór o poprawną formę

Audit czy audyt – która forma jest poprawna?

Dowiedz się więcej
11. lip 2025

Auditor wewnętrzny – szkolenie. Czym się kierować przy wyborze?

6 praktycznych wskazówek dla każdego, jak wybrać wartościowe szkolenie

Dowiedz się więcej
04. lip 2025

Nowości w normie ISO 45001: Co przyniesie rewizja normy do 2027 roku?

Co przyniesie rewizja normy do 2027 roku?

Dowiedz się więcej
25. cze 2025

Certyfikat ECM – bezpieczeństwo na każdym torze

ECM – obowiązek i odpowiedzialność 

Dowiedz się więcej
25. kwi 2025

Proces certyfikacji FSC® CoC – krok po kroku

Etapy certyfikacji FSC® CoC

Dowiedz się więcej
17. kwi 2025

Oferta pracy: Audytor Wiodący FSC®

Zostań częścią naszego zespołu!

Dowiedz się więcej

Potrzebujesz więcej informacji?

Chętnie Ci pomożemy!

Napisz do nas!

+48 32 226 60 07

Logowanie

Login

Czy utworzyłeś już Konto / profil Klienta?

Podaj swój adres e-mail i hasło, aby się zalogować:

Nie pamiętasz hasła?

Stworzyć konto?