Reklamacje - Quality Austria Polska

Reklamacje

Wszelkie roszczenia i skargi można składać za pośrednictwem E-Mail do Quality Austria.
Poinformuj nas, który język ma być używany do późniejszej komunikacji z Tobą.
Rozpatrując roszczenia / skargi, Quality Austria zapewnia, że osoby wyznaczone do tego są niezależne.
Roszczenia / skargi podlegają najściślejszej poufności ze strony Quality Austria i nie mają żadnego dyskryminującego wpływu na wnoszącego roszczenie / skarżącego. Skarżący pozostają anonimowi dla klienta, jeśli skarżący tego zażąda.
Szczegóły dotyczące FSC: skarżący jest również informowany, że ma możliwość złożenia skargi do ASI oraz, w ostatnim kroku, do FSC, jeśli nie zgadza się z decyzją podjętą w sprawie skargi.

Nasze regulacje dotyczące zastrzeżeń i skarg można znaleźć tutaj.

Niemiecki
Allfällige Reklamationen können via E-Mail direkt an uns gerichtet werden. Bitte geben Sie uns bekannt, in welcher Sprache in Folge kommuniziert werden soll. Bei der Abwicklung von Einsprüchen als auch Beschwerden wird seitens Quality Austria sichergestellt, dass die dazu beauftragten Personen unabhängig sind. Beschwerden als auch Einsprüche unterliegen der strengsten Vertraulichkeit seitens der Quality Austria und wirken sich auch in keiner Weise diskriminierend auf den*die Beschwerde- als auch Einspruchsführer*in aus. Beschwerdeführer*innen sind gegenüber dem Kunden bzw. der Kundin anonym zu halten, wenn dies von dem*der Beschwerdeführer*in gewünscht wird. Besonderheit FSC betreffend: wir weisen darauf hin, dass der*die Beschwerdeführer*in die Möglichkeit hat, sich in weiterer Folge mit der Beschwerde an ASI und als letzten Schritt an FSC zu wenden, falls er*sie seine*ihre Beschwerde nicht zufriedenstellend behandelt sieht. Hier gelangen Sie zur qualityaustria Regelung für Einsprüche und Beschwerden.
Polski
Wszelkie roszczenia ew. skargi mogą być bezpośrednio kierowane do nas poprzez e-mail. Prosimy w związku z powyższym o udzielenie nam informacji w jakim języku powinniśmy z Państwem prowadzić dalszą korespondencję. Quality Austria zapewnia niezależność osób rozpatrujących roszczenia i skargi. Quality Austria zapewnia, że zarówno roszczenia jak i skargi traktowane są jako informacje poufne i nie wpływają w żadnym stopniu dyskryminująco wobec roszczeniodawcy jak również wobec skarżącego. Skarżący lub skarżąca pozostaje w stosunku do klienta osobą anonimową, o ile będzie sobie tego życzyła. W szczególności dotyczy FSC: zwracamy uwagę, iż skarżący lub skarżąca w przypadku niezadowalającego załatwienia skargi ma możliwość bezpośredniego zwrócenia się z powyższą sprawą do ASI lub FSC.

Wszelkie roszczenia i skargi prosimy przesyłać pocztą elektroniczną na reklamationen@qualityaustria.com.

Nasze portfolio produktów

Która grupa produktów Cię interesuje?

Zintegrowany System Zarządzania

Organizacje coraz częściej stawiają na integrację.

Dowiedz się więcej

Środowisko i Energia

Promowanie ciągłej poprawy efektywności środowiskowej.

Dowiedz się więcej

Bezpieczeństwo i higiena pracy

Bezpieczeństwo i higiena pracy wzmacnia organizacje.

Dowiedz się więcej

Budownictwo i konstrukcje

Zarządzanie jakością jest absolutną koniecznością w branży budowlanej.

Dowiedz się więcej

Administracja publiczna

Strategiczny czynnik sukcesu administracji publicznej.

Dowiedz się więcej

Bezpieczeństwo żywności

Globalne rynki i złożone produkty wymagają bezpieczeństwa przy pomocy standardów.

Dowiedz się więcej

Zdrowie, usługi socjalne i turystyka zdrowotna

Dynamiczny sektor zdrowia potrzebuje działających systemów.

Dowiedz się więcej

Ryzyko, bezpieczeństwo i zgodność

Przewidywanie zbiegu okoliczności dzięki systematycznemu podejściu.

Dowiedz się więcej

Wyroby medyczne

Wysoki stopień innowacyjności wymaga kreatywnych strategii wdrożeniowych.

Dowiedz się więcej

Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)

Odpowiedzialność społeczna jako sprawa globalna.

Dowiedz się więcej

Doskonałość (EFQM)

Dostarczanie wyjątkowych rezultatów w perspektywie długoterminowej.

Dowiedz się więcej

Produkty szyte na miarę dla wybranych branż

Wsparcie ze strony niestandardowych systemów zarządzania.

Dowiedz się więcej

Aktualności i wydarzenia

Zawsze aktualne

08. sty 2024

Znakowanie żywności według przepisów prawa

A co w przypadku żywności nieopakowanej?

Dowiedz się więcej
18. gru 2023

Ustalanie parametrów konstrukcyjnych CL i CP w nowym wydaniu normy EN 15085-3:2023

Projektowanie przy spawaniu pojazdów szynowych

Dowiedz się więcej
29. lis 2023

Kolejna rewizja 4 przepisów IRIS i zmiany w zasadach certyfikacji

Audyt przejścia na nowy standard

Dowiedz się więcej
12. paź 2023

Food Fraud – zafałszowania żywności w łańcuchu dostaw, jak uniknąć zagrożenia?

Definicja i plan łagodzenia oszustw żywnościowych

Dowiedz się więcej
10. paź 2023

Przerywając łańcuch dostaw PEFC CoC “wypadasz z obiegu”

Kto znajduje się w łańcuchu dostaw? Oto kilka przykładów

Dowiedz się więcej
19. wrz 2023

Nowe wymagania FSSC 22000 wersja 6

Audyty aktualizacyjne od 1 kwietnia 2024 r.

Dowiedz się więcej
29. sie 2023

Auditor wewnętrzny – szkolenie. Czym się kierować przy wyborze?

6 praktycznych wskazówek dla każdego, jak wybrać wartościowe szkolenie

Dowiedz się więcej
28. lip 2023

Audit czy audyt – czyli spór o poprawną formę

Audit czy audyt – która forma jest poprawna?

Dowiedz się więcej
16. lip 2023

Zarządzanie alergenami w przestrzeni produkcyjnej

Alergeny to substancje w pokarmach pochodzenia roślinnego jak i zwierzęcego

Dowiedz się więcej
14. lip 2023

Jak skutecznie rozmawiać z auditowanym? Oto 8 wskazówek, które powinien znać każdy auditor ISO

Jak skutecznie rozmawiać z auditowaną osobą?

Dowiedz się więcej
04. lip 2023

Czy znasz ISO 38200:2018?

Zrównoważone pozyskiwanie drewna w sektorze B2B

Dowiedz się więcej

Potrzebujesz więcej informacji?

Chętnie Ci pomożemy!

Napisz do nas!

+48 32 226 60 07

Logowanie

Login

Czy utworzyłeś już Konto / profil Klienta?

Podaj swój adres e-mail i hasło, aby się zalogować:

Nie pamiętasz hasła?

Stworzyć konto?