Zarządzanie Jakością – ISO 9001
ISO 9001 umożliwia organizacjom dowolnego typu i wielkości na całym świecie dostarczanie produktów i usług spełniających wymagania zgodnie z międzynarodowym stanem wiedzy. Udokumentowane systemy zarządzania jakością służą również zwiększeniu zadowolenia klientów i usprawnieniu procesów wewnętrznych. Na całym świecie ponad milion organizacji stanęło już przed wyzwaniami tej Normy Międzynarodowej.
Korzyści dla Klienta
Istnieje wiele powodów i argumentów przemawiających za wprowadzeniem zarządzania jakością zgodnie z ISO 9001:
- Widoczna kontrola zarządzania jakością zgodnie z międzynarodowym stanem wiedzy, a tym samym zabezpieczenie dla organizacji
- Prawdziwa szansa na zwiększenie orientacji na klienta i zwiększenie zadowolenia klientów
- Ograniczenie liczby skarg, oszczędność kosztów oraz zwiększenie efektywności wykorzystania zasobów i bezpieczeństwa prawnego
- Ciągła koncentracja na procesach, ich ciągłe doskonalenie, a tym samym redukcja procesów i ukrytych kosztów
- Promocja rozwoju organizacyjnego, komunikacji wewnętrznej, motywacji i poczucia odpowiedzialności pracowników
- Lepsza samowiedza organizacji
- Udana certyfikacja prowadzi w wielu branżach do umieszczenia na liście dostawców i poprawia wizerunek
- Solidna podstawa dla tych organizacji, które stoją w obliczu dalszych wymagań branżowych lub innych wymagań (takich jak zarządzanie środowiskiem lub zdrowiem i bezpieczeństwem)
- Wzrost wartości firmy
- Solidna podstawa dla tych, którzy dążą do doskonałości biznesowej
Pliki do pobrania
Certyfikacja, weryfikacja i walidacja systemu
Szkolenia i certyfikacja osób
Aby uzyskać więcej informacji na temat naszego międzynarodowego programu szkoleń i certyfikacji, odwiedź tę stronę.