Portfolio produktów

Doskonałość (EFQM)

Doskonałość (EFQM)

Jeśli organizacja ma wysoki poziom doskonałości biznesowej, oznacza to, że jest w stanie spełnić wymagania, a tym samym osiągnąć wyjątkowe rezultaty i doskonałe wyniki.

Łatwo powiedzieć, że doskonałość oznacza trwałą, wyjątkową wydajność i (ponad) spełnianie oczekiwań interesariuszy.

Każda organizacja jest doskonała - ALE poziom doskonałości jest różny. Ten poziom doskonałości można zmierzyć, porównać i z pewnością poprawić. Projektujemy i mierzymy Doskonałość zgodnie z Modelem EFQM. Ponadto model EFQM jest podstawą oceny Staatspreis Unternehmensqualität (Austrian Exellence Award).

Model EFQM

Model EFQM, oparty na siedmiu kryteriach, służy do strukturyzowania i pomiaru doskonałości. Niezależni asesorzy przeprowadzą ocenę przy użyciu logiki RADAR.

© EFQM

Korzystanie z modelu EFQM daje możliwość zobaczenia organizacji jako całości; ustanawia ramy, które pomagają firmom uwzględnić wszystkie ich jednostki biznesowe, nie zapominając o żadnej z nich. Można go postrzegać jako elementy układanki, które są oddzielne, ale powiązane i składają się na większy obraz całości.

Struktura modelu EFQM opiera się na żelaznej logice zadawania trzech pytań:

  • Dlaczego ta organizacja istnieje? Jaki cel spełnia? Skąd ta konkretna strategia? (Kierunek)
  • W jaki sposób zamierza zrealizować swój cel i strategię? (Wykonanie)
  • Co tak naprawdę osiągnęła do tej pory? Co zamierza osiągnąć jutro (Wyniki)

Kluczowe dla uzasadnienia Modelu EFQM („czerwona nić”) jest związek między celem, wizją i strategią organizacji a sposobem, w jaki jest ona wykorzystywana, aby pomóc jej stworzyć trwałą wartość dla najważniejszych interesariuszy i zapewnić wyjątkowe wyniki.

Szkolenia i certyfikacja osób

Aby uzyskać więcej informacji na temat naszego międzynarodowego programu szkoleń i certyfikacji, odwiedź tę stronę.

Oszczędzaj do

-25%

Oszczędzaj pieniądze!

System bonusowy qualityaustria obejmuje bonusy za certyfikację systemu lub produktu i jest aktualizowany co roku. Chętnie udzielimy bardziej szczegółowych informacji na temat ewentualnych oszczędności – prosimy o bezpośredni kontakt z nami w celu uzyskania w pełni dopasowanej do potrzeb oferty.

Nasi eksperci

Bezstronny. Kompetentny. Godny zaufania.

Zespół

Claudia Bienioszek

Kierownik Customer Service Center Telefon:+48322266007 Komórka:+48517676569

Zespół

dr Agnieszka Wyciślik-Kupicha, MBA

Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju, Auditor, Trener Telefon:+48322266007 Komórka:+48575687860

Zespół

Tomasz Rychły

Ekspert ds. Certyfikacji, Senior Auditor, Trener Telefon:+48322266007

Zespół

Ewa Wasielewska

Menadżer ds. Marketingu Komórka:+48575687500

+48 32 226 60 07

Logowanie

Zaloguj się

Masz już konto / Profil Klienta?

Jeśli już robiłeś/aś u nas zakupy, prosimy wpisz swoje dane poniżej. Jeśli jesteś nowym Klientem, kliknij, aby się zarejestrować.

Nie pamiętasz hasła?

Stworzyć konto?