Podejście procesowe - Opracowanie mapy procesu: Model żółwia w praktyce (szkolenie online).

O SZKOLENIU

Zapraszamy na szkolenia w formule: Minimum Czasu, Maksimum Efektu. Nasze szkolenie prowadzone jest online. Istotą szkolenia jest aby w przeciągu 3 godzin przekazać Ci maksymalnie dużo praktycznych informacji. Podczas 180 minut będziesz miał możliwość poznania lub ugruntowania swojej wiedzy na temat: Podejścia procesowego. Jak radzić sobie z identyfikacją procesów w organizacji, a także, jak tworzyć i czytać mapy procesów w odniesieniu do wymagań IATF i ISO9001 i co najważniejsze: praktycznego podejścia do spełnienia tych wymagań. Atutem naszych szkoleń jest prowadzenie ich przez doświadczonych trenerów, którzy oprócz teorii podzielą się z wami swoimi rozległymi doświadczeniami z branży motoryzacyjnej. Dodatkowo, warsztatowa forma szkolenia zapewnia maksimum efektywności i konkretną dawkę wiedzy. Serdecznie zapraszamy.

Czas trwania szkolenia: 3 godziny Początek szkolenia: 13.00

Dokument potwierdzający:

Zaświadczenie o udziale w szkoleniu

szkolenie

CEL SZKOLENIA

Celem szkolenia jest przedstawienie praktycznego podejścia do zagadnień związanych z podejściem procesowym w organizacji i stosowaniem modelu żółwia w praktyce w odniesieniu do branży motoryzacyjnej.

szkolenie

ODBIORCY SZKOLEŃ

  • Auditorzy
  • Pełnomocnicy SZJ
  • Kadra kierownicza
  • Osoby realizujące wdrożenie SZJ
  • Osoby zajmujące się doskonaleniem SZJ
  • Pracownicy chcący poszerzyć swoją wiedzę

  1. Podejście procesowe - co autor miał na myśli?
  2. Identyfikacja procesów w organizacji - jak sobie z tym poradzić?
  3. Mapa procesu i opisy procesów - wymagania IATF i ISO9001 vs praktyczne podejście do spełnienia wymagań.

Nasi trenerzy to praktycy z wieloletnim doświadczeniem w branży, którą reprezentują. Większość z nich jednocześnie współpracuje z nami w zakresie auditów. Dodatkowo, aby stale utrzymać wysoki poziom naszych szkoleń organizujemy dla nich wewnętrzne spotkania doskonalące, podczas których wymieniamy się nowościami, doświadczeniami oraz trenujemy techniki prowadzenia warsztatów w sposób praktyczny i zapadający w pamięć.

Dzięki temu, uczestnicy szkoleń oceniają nasze usługi średnio  na 9,5 z 10 możliwych punktów. Nasi Klienci doceniają głównie: warsztatową i ciekawą formę prowadzenia, praktyczne podejście oraz otwartość na dyskusje i angażujące ćwiczenia.

+43 732 34 23 22