Gospodarka cyfrowa
Technologia informacyjna: ISO 20000 Zarządzanie usługami IT (we współpracy z CIS GmbH)
Ze względu na swoją nieocenioną wartość, informacja stanowi serce nowoczesnych organizacji. Potrzeby ich ochrony wykraczają daleko poza techniczne bezpieczeństwo IT. Odpowiednie procesy „IT Service Management” dotyczą całej organizacji i umożliwiają wysokiej jakości usługi IT przy obniżonych kosztach.
Jako akredytowana Jednostka Certyfikująca ds. Bezpieczeństwa Informacji zgodnie z ISO 27001 i Zarządzania Usługami IT zgodnie z ISO 20000, Quality Austria oferuje skuteczne połączone audity w celu zintegrowanej certyfikacji systemu z innymi normami ISO we współpracy z CIS.
ISO 20000 (we współpracy z CIS)
Rzeczywista produktywność usług IT jest trudna do prześledzenia dla stron trzecich. Tak więc każda organizacja IT z pewnością zna lukę w rozumowaniu między wydajnością a kosztami. Dzięki ISO 20000, jedynemu na świecie standardowi zarządzania usługami IT, który można certyfikować, wydajność i jakość usług IT zostanie znacznie zwiększona i stanie się mierzalna, optymalizowana i możliwa do wykazania. Certyfikat ISO 20000 uczyni z Twojej organizacji leadera, co będzie widoczne dla klientów. ISO/IEC 20000 Zarządzanie usługami IT służy jako mierzalny Standard Jakości dla Zarządzania Usługami IT (ITSM). W tym celu ISO/IEC 20000 określa i pokazuje minimalne wymagania niezbędne dla procesów, które organizacja musi ustanowić, aby móc świadczyć i zarządzać usługami IT w określonej jakości.
ISO/IEC 20000 podąża za opisami procesów opracowanymi w Bibliotece Infrastruktury IT (ITIL) przez Office of Government Commerce (OGC) i uzupełnia je.
Jako uznana jednostka certyfikująca, CIS specjalizuje się w bezpieczeństwie informacji, prywatności danych, usługach IT, przetwarzaniu w chmurze, centrum danych, a także zarządzaniu ciągłością działania. Doskonała reputacja certyfikatów CIS w kraju i za granicą, a także wśród władz publicznych i klientów jest uważana za prawdziwą przewagę konkurencyjną i otwiera drzwi w sprawach biznesowych na całym świecie. Powodem tego jest wysoka jakość akredytacji CIS przyznawanej przez Federalne Ministerstwo Cyfryzacji i Gospodarki (BMDW) oraz sprawdzona procedura certyfikacji. Nie tylko certyfikat CIS zapewni organizacji niezależny przegląd systemu zarządzania procesami, ale auditorzy CIS również aktywnie przekażą swoją dogłębną wiedzę techniczną podczas przygotowań do certyfikacji, a także późniejszych auditów. Przegląd wstępny (Stage Review) i audity pierwszego etapu (Stage One Audits) są ważnymi narzędziami, podczas gdy ten ostatni jest obowiązkową „próbą końcową” przed auditem certyfikacyjnym. W ten sposób organizacje są optymalnie przygotowane do pozytywnego ukończenia certyfikacji przy pierwszej próbie.